wtorek, 12 lutego 2013

Aktualności...

Co tu pisać? Ciężko jest.
Wyzwanie troche odwracało moje myśli od codziennosci, ale niestety Wyzwanie sie skończyło więc pora wracać do szarości dnia codziennego.
Dziś będzie krótko, bo muszę się sama ze sobą jakos uporać i wziąć w garść.
Ma ktoś jakiś pomysł?


Nie tylko u mnie jest ciężko....


Stokrocia zdrowa na szczeście, w weekend jeszcze pare fotek zimowych zrobiłyśmy wiec niech już ta zima sobie idzie...
W weekend mnie poniosło i wykonałam "górnolotne" freski na ścianie pokoju;)
Ale mina Stokroci bezcenna! Była po prostu zachwycona;)
Miałam nawet zrobić psikusa wszytskim którzy pytali o moje prace i umieścić zdjęcie najnowszego "dzieła" ;)
Dziękuje za wszytskie komentarze, odpowiem w wolnej chwili.

I jeszcze nowych słówek ciąg dalszy.
KALY- okulary
NOŚ- słoń
TASIA- ptaszek
MAJA-pszczółka
NATA-Natalia
MITO- Mikołaj
ATO- auto

12 komentarzy:

  1. Jak jest ciężko, to od tej pory musi być już tylko lepiej :) Trochę słońca podsyłam :)Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. noś wymiata:PPP a Tasia to jak Tosio prawie:))
    podsyłam optymizm, w duuużej dawce:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę ze Tosio to bez problemu by mówiła;)
      optymizm się przyda...

      Usuń
  3. no i gdzie te freski?? ja chcę zobaczyć :* i ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w obecnym kształcie nie nadają sie do publikacji;)

      Usuń
  4. och piękne te słówka a freski możesz pokazać ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesyłam optymizm, którego mi dziś nie brakuje!

    OdpowiedzUsuń