piątek, 21 grudnia 2012

Podaj dalej...

Wzięłam udział w blogowej zabawie "Podaj dalej" u Klarki.
Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę, ale nie mialam do tego głowy dlatego podaję dalej dopiero dziś.
W paczce znalazłam tyle prezentów, że obdzieliłam nimi wszytskich którzy byli w domu;)
Stokroci najbardziej sie spodobał kubek którego przez pierwsze pół godziny nie wypuszczała z rąk a zaraz potem ksiażka, którą ledwo może poradzić;)






Zabawa w "podaj dalej" polega na tym, że przysyłamy sobie niespodzianki. Dwie pierwsze osoby, które w komentarzu wyrażą chęć udziału w zabawie, dostaną prezent ode mnie, jeszcze nie wiem co, i wyślą coś od siebie kolejnym dwóm. Zapraszam więc do zabawy, jeśli bierzesz udział to od razu proszę o adres na maila.


10 komentarzy:

  1. Ja chcę! Ja chcę!
    ogonowska.iwona@wp.pl

    ale Ty mojego maila chyba masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chcę:) kamila174@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ja jestem g...a, czytam co chce widzieć :D (adres na maila buhaha:D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy będę jeszcze szwendać się po blogach więc już dziś życzę wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, spóźniłam sie u Klarki i miałam polować u Ciebie i znowu bania... :-/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych, spokojnych i magicznych Świąt, życzy Anula :) (www.swiat-wg-anuli.bloog.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stokrotkom pięknej Gwiazdki życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spokoju w pozostałą część Świąt, zdrówka i radości... Ściskamy cieplutko

    OdpowiedzUsuń