czwartek, 25 października 2012

Kocie życie....

Myślę, że słowa są zbędne:



6 komentarzy:

  1. Stokrotko, nikt chyba w życiu nie miał tylu kotów co ja... masz 1 ? A co byś zrobiła z 30 ma?, pośród których połowa to kotne kotki? Nawet nie umiem o tym pisać... Wasz Kot jest Cudny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zawsze mówię że nie mam kota tylko kot ma mnie;)
      Bo tak po prawdzie to tak właśnie jest to ja mieszkam u niego a nie on u mnie;)
      Nie jest mój, tylko właścicieli ale ulubione miejsce jak widać;)
      Ale z 30 to chyba bym kota...dostala;)

      Usuń
  2. Ale wspaniałe kocisko.
    Uwielbiam koty. Szkoda, że nie możemy mieć. Niestety jak wyjeżdżamy to pies akceptuje przeprowadzkę na ten czas do mojego taty, kot by już tego nie zaakceptował ...

    OdpowiedzUsuń
  3. mm... też bym chciała taka rozkosz i przyjemność od tego kociaka bije...

    OdpowiedzUsuń