piątek, 20 lipca 2012

Nadzieje....

Powiem Wam coś w sekrecie, ale na razie ciiicho bo to jeszcze tajemnica.....
Na początku przyszłego roku Stokrocia bedzie miała dwoje nowych Kuzynów;)
Moja siostra i moja kuzynka spodziewają sie Brzdąców ok lutego przyszłego roku;)
Zabawne, ze pierwsze swoje dzieci - obie dziewczyny mają w tym samym wieku z różnica trzech miesięcy, tarz sie bardziej "doprecyzowały" bo różnica jest dwutygodniowa...
Bardzo sie wszyscy cieszymy, choć ostrożnie bo obie przyszłe mamy mają za sobą złe chwile zwiazane ze stratą swoich nienarodzonych jeszcze dzieci, ale tym razem MUSI być dobrze;)


21 komentarzy:

  1. opijemy to w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Ciociu!:-) I trzymam kciuki za oba maluchy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że musi! I będzie!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. BEDZIE DOBRZE. BEDZIE a Wy bedziecie mialy urwanie glowy i gory radosci z gromadka malego kuzynstwa! :o)
    Cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj urwanie głowy pewne jak w banku ale i radości niezmiernie dużo;)

      Usuń
  5. na pewno tak będzie :)
    a Dzieciaczki będą się świetnie bawić w swoim towarzystwie, w końcu różnica wieku nie będzie aż tak duża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak po pieciu latach nie bedzie pewnie widoczna;) rożnica wieku sie ma rozumieć;)

      Usuń
  6. Musi być dobrze :)
    Samego zdrówka dla mam i brzuszków :)
    Ja jutro robię brzuszkową sesją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja wyszła bardzioe fajnie, choć widać ze przyszła mama już chyba ma brzuszka dosyc.

      Usuń
  7. Będzie Wam wesoło z taką gromadką:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym bardziej posyłam pozytywne fluidki do małych serduszek. A to zgranie w czasie...czy to nie totalna solidarność jajników ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jak mają się urodzic dzieci to wielkie szczęście i niepokój. Trzymam kciuki, żeby wszystko był dobrze a z początkiem roku przywitamy na świecie dzieciaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tym bardziej ze obie już straciły swoje Aniołki wiec teraz strach jest jeszcze większy, ale mam nadzieje, ze będzie dobrze tym razem.

      Usuń
  10. Kiedy zaczynałam czytać tą wiadomość przez myśl przeszło mi, że za chwilę wyczytam, że Stokrocia będzie miała rodzeństwo =)
    Gratulacje dla przyszłej cioci i trzymamy kciuki =*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz że nie miałabym nic przeciwko temu;)
      Ale jak na razie nic nie wiem o tym, zeby u mnie też:(

      Usuń