czwartek, 21 czerwca 2012

11 PYTAŃ

No i tak na szybko przyłaczam sie do zabawy, do której zaprosiła mnie OLA;)


1. stringi czy tradycyjne majtki? ZDECYDOWANIE STRINGI
2. kurwa mać czy kurcze blade? NIESTETY ALE, KURWA MAĆ;(
3. tipsy czy solarium? (trzeba wybrać! ;-) SOLARIUM
4. zepsuty samochód czy brak dostępu do sieci? BRAK DOSTĘPU DO SIECI, JAK BEDĘ MIEĆ SPRAWNY SAMOCHÓD TO SOBIE DOJADĘ TAM GDZIE SIEĆ I DOSTĘP BEDZIE;) HI HI
5. zdechnąć z nudów czy z przepracowania? Z PRZEPRACOWANIA
6. flaczki czy kaszanka? I JEDNO I DRUGIE WYBRAĆ NIE POTRAFIĘ
7. orgazm czy porządny obiad? ORGAZM
8. pomidor czy ogórek? POMIDOR
9. jak w pysk to z liścia czy z pięści? CHYBA Z LIŚCIA CHOĆ DOŚWIADCZENIA NIE MAM;)
10. sn czy cc? CC ZDECYDOWANIE
11. okres czy ból głowy? OKRES

1. Brunet czy blondyn?
2. Truskawki czy maliny?
3. Wino czy wódka?
4. Drink czy czysta?
5. Bielizna koronkowa seksowna czy wygodna bawełniana?
6. Rajstopy czy pończochy?
7. W łóżku po ciemku czy spontanicznie -wszędzie?
8. Na górze czy na dole;)?
9. Kawa czy herbata?
10. Kolory odważne czy spokojne?
11.Rozważna czy romantyczna ?

A do odpowiedzi wywołuję oczywiście przede wszystkim OLĘ - a masz -wiedz ze to działa w obie strony;)
I do udzuiału w zabawie zapraszam:
Babę;)Owcę;)KrokodylkęMyskęFigę, MadeleineLilijkęŚliwkęPtysiaNinkęMa , Linkę;) i Moaa ;)
I wszystkich, którzy by chcieli- odpowiedzi u siebie na blogach lub w komentarzach;)





23 komentarze:

  1. fajna zabawa:ppp odpowiedziałam w większości jak Ty,poza cc.Ja zdecydowanie sn:) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Stokrota zabiję Cię za te pytania :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprostałam...Uffff. Ale mi prezent strzeliłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehehe
    Zabawa super!
    Dziewczyny, widzę że się prześcigacie w pytaniach, co jedna to lepsze układa!!! :DD
    A ja taka kreatywna nie jestem :((( ;p

    No to mi się uzbierało 22, ale dziękuje :)
    Oczywiście odpowiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to jest sn i cc?

    Pozwolę sobie tu machnąć:
    1. Brunet czy blondyn? BRUNET
    2. Truskawki czy maliny? TRUSKAWKI
    3. Wino czy wódka? WINO
    4. Drink czy czysta? CZYSTA
    5. Bielizna koronkowa seksowna czy wygodna bawełniana? LATEM CZY ZIMĄ? ;)
    6. Rajstopy czy pończochy? RAJSTOPY
    7. W łóżku po ciemku czy spontanicznie -wszędzie? WSZĘDZIE
    8. Na górze czy na dole;)? NAJPIERW TAK, POTEM TAK
    9. Kawa czy herbata? HERBATA
    10. Kolory odważne czy spokojne? ODWAŻNE
    11.Rozważna czy romantyczna ? ROZWAŻNA

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sn i cc
      siły natury i cesarskie cięcie

      Też nie wiedziałam :) Ola wytłumaczyła.

      Usuń
    2. Zaledwie dwa lata temu wiedziałam, jak skróty nieużywane, to ciężko złapać już kontekst :D

      Usuń
    3. Też masz "prawie dorosłe dziecko"? ;-)

      Ja 12 lat temu też wiedziałam...o tak.
      A teraz jakoś kwestie w tych tematach powoli mnie drażnią...to nie słucham. Starość k*rwa, starość!
      Za miesiąc bliżej mi będzie do 40-stki niż 30-stki

      Usuń
  6. Się rozpędziło z tą zabawą.
    Skoro Oli nie odmówiłam to i tobie nie odmówię. Oczywiście u siebie nie zamieszczam odpowiedzi i nie nminuję nikogo, bo już chyba wszystkie zostały nominowane.
    Bardzo mi się podobają twoje pytania :P

    1. blondyn
    2. Truskawki
    3. Wino (a najlepiej piwo z lodem;-)
    4. Drink (chociaż nie pijam niczego z wódką)
    5. wygodna bawełniana
    6. Rajstopy
    7. spontanicznie -wszędzie
    8. Na górze czy na dole;) i tu i tu
    9. Kawa
    10. Kolory spokojne
    11.romantyczna

    I jak zwykle nie uzasadniam dlaczego tak a nie inaczej, hehe.
    Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ze Ty pytań nie ułożyłaś, już czuje co by się działo;)

      Usuń
    2. Jeszcze nic straconego. Dla tych co mnie nominują może przygotuję jakąś niespodziewajkę :P hihi
      Pomyślę, pomyślę ...

      Usuń
  7. 1. Brunet czy blondyn? – bardziej mnie interesuje co ma pod ta czupryną
    2. Truskawki czy maliny? Truskawki , jakoś mi bardziej z napitkami konweniują
    3. Wino czy wódka? Wódka zdecydowanie
    4. Drink czy czysta? Czysta oczywiście
    5. Bielizna koronkowa seksowna czy wygodna bawełniana? Seksowna tez jest wygodna
    6. Rajstopy czy pończochy? Pończochy zawsze to łatwiej, heheheh
    7. W łóżku po ciemku czy spontanicznie -wszędzie? Gdziekolwiek
    8. Na górze czy na dole;)? Zależy Od nastroju
    9. Kawa czy herbata? Herbata z rumem
    10. Kolory odważne czy spokojne? Spokojnie odważne
    11.Rozważna czy romantyczna ? już raz byłam rozważna teraz stawiam na romantyczkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    fajna ta zabawa, jeszcze się z taką nie spotkałam, może dlatego, że od niedawna intensywniej czytam inne blogi? Na początku chciałam pisać tylko dla siebie, ale jednak fajniej jak ktoś czyta moje wypociny i jeszcze skomentuje!
    Na pytania odpowiem tu i nie zadam swoich bo jakoś nie jestem na to gotowa (sorki):
    1. Brunet czy blondyn? - ZDECYDOWANIE BRUNET!!!
    2. Truskawki czy maliny? - TRUSKAWKI PROSTO Z OGRODU
    3. Wino czy wódka? - WÓDKA
    4. Drink czy czysta?- JAK NAJBARDZIEJ KOLOROWE DRINKI
    5. Bielizna koronkowa seksowna czy wygodna bawełniana? - WYGODNA BAWEŁNIANA
    6. Rajstopy czy pończochy? - RAJSTOPY
    7. W łóżku po ciemku czy spontanicznie -wszędzie? - DO PÓKI NIE DOJDĘ Z FORMĄ I CIAŁEM DO PORZĄDKU TO NIESTETY PO CIEMKU :(
    8. Na górze czy na dole;)? - ZALEŻY OD NASTROJU, RACZEJ 50/50
    9. Kawa czy herbata? - KAWA RANO, HERBATKA WIECZOREM
    10. Kolory odważne czy spokojne? - SPOKOJNE
    11.Rozważna czy romantyczna ? - ROZWAŻNA

    OdpowiedzUsuń
  9. hej :-) no dobra, cieszę się, że mnie nie ominęło, bo fajne pytania! już odpowiadam:
    1. Brunet czy blondyn? TYLKO BRUNET
    2. Truskawki czy maliny? TRUSKAWKI, NIE ZNOSZĘ MALIN, FUJ!
    3. Wino czy wódka? NO TO CHYBA WIESZ... OCZYWIŚCIE WINO
    4. Drink czy czysta? DRINK
    5. Bielizna koronkowa seksowna czy wygodna bawełniana? TO ZALEŻY - JAK POD CIUCHY TO BAWEŁNIANA, JAK DO ŁÓŻKA TO KORONKI
    6. Rajstopy czy pończochy? POŃCZOCHY, NIE LUBIĘ RAJTEK, PRAWIE NIGDY NIE NOSZĘ, NIGDY NIE WIEM JAKI MAM ROZMIAR...
    7. W łóżku po ciemku czy spontanicznie -wszędzie? I TAK I TAK, LUBIĘ ZACZĄĆ SPONTANICZNIE ALE SKOŃCZYĆ W WYRKU
    8. Na górze czy na dole;)? NA DOLE
    9. Kawa czy herbata? KAWA, KAWA, KAWA!
    10. Kolory odważne czy spokojne? JEŚLI ODWAŻNE MYŚLISZ TAKIE DAJĄCE PO OCZACH TO WYBIERAM SPOKOJNE, ALE Z DRUGIEJ STRONY NIE LUBIĘ PASTELI I MDŁYCH BARW, TYLKO RACZEJ CZERWIEŃ, CZARNY, MOCNY NIEBIESKI
    11.Rozważna czy romantyczna ? ZDECYDOWANIE ANI TAKA ANI TAKA, ROMANTYZMU NIE LUBIĘ, ŚMIESZY MNIE, ALE ROZWAŻNA TO TEŻ RACZEJ W ZWIĄZKACH NIE BYWAŁAM... RACZEJ IMPULSYWNA

    POZDRO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. :o)
    Hej Stokrotki,
    ale zabawnie tu u Ciebie :o).
    Ciekawe odpowiedzi a jeszcze ciekawsze pytania Tobie się nasunęły ;o).

    Przyjemnego weekendu i do milego uslyszenia.
    PS. a ja zmienilam adres bloga jakbys miala czas i ochote zajrzec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie ze zaglądam na nowy adres, ale wyślij jak mozesz ten link;)

      Usuń
  11. Ochotę jak najbardziej a z czasem ciężko- bo na razie net mam tylko w pracy, ale podeślij mi koniecznie jak mozesz link na maila;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hej,
      ciesze sie, ze szczesliwie dotarlas pod moj nowy adres Stokortko :o)

      Tymczasem z przyjemnoscia udzielam odpowiedzie u Ciebie ale z checia przejme zabawe do swojego najblizszego posta.
      :o)


      1. Brunet czy blondyn? - BRUNET (i to taki z trzydniowym zarostem ... :o) )
      2. Truskawki czy maliny? - TRUSKAWKI
      3. Wino czy wódka? - WINOWINOWINO !!!
      4. Drink czy czysta? - DRINKDRINKDRINK :o)
      5. Bielizna koronkowa seksowna czy wygodna bawełniana? - niemogliby tak wyczarowac wygodnejbawelnianejseksownej?
      6. Rajstopy czy pończochy? - ponczoszki
      7. W łóżku po ciemku czy spontanicznie -wszędzie? - spontanicznie i wszedzie, o tak! :o)
      8. Na górze czy na dole;)? - "raz na wozie raz pod wozem" ;o)))))))
      9. Kawa czy herbata? - herbatka, herbatka owocowa
      10. Kolory odważne czy spokojne? - roznie, bardzo roznie
      11.Rozważna czy romantyczna ? - rozwaznie romantyczna :o)

      Usuń
  12. To ja też odpowiem tutaj :)
    1.Brunet czy blondyn?
    brunet
    2.Truskawki czy maliny?
    Truskawki (choć w tym roku nieudane... czuję straszny niedosyt)
    3.Wino czy wódka?
    wino
    4.Drink czy czysta?
    drink (nie pamiętam kiedy piłam czystą wódkę ostatnio:)
    5.Bielizna koronkowa seksowna czy wygodna bawełniana?
    wygodna bawełniana koronka :)
    6.Rajstopy czy pończochy?
    Jeśli tylko mrozem nie ciągnie po tyłku to pończochy
    7.W łóżku po ciemku czy spontanicznie -wszędzie?
    spontanicznie
    8.Na górze czy na dole;)? i tu i tu, choć z racji różnicy w gabarytach częściej góra :)
    9.Kawa czy herbata? herbata
    10.Kolory odważne czy spokojne? spokojne z żywym akcentem :)
    11.Rozważna czy romantyczna ? rozważna

    OdpowiedzUsuń