poniedziałek, 21 maja 2012

Siedem miesięcy za nami....

Dziś pamiętnikowo bo Stokrocia skończyła właśnie 7 miesiąc, i (widocznie z tej właśnie okazji ) powitaliśmy ząbka nr trzy;) Ale żeby nie było tak całkiem normalne to nie jest to górna jedynka, a górna prawa dwójka;) Lewa też lada dzień sie przebije bo jest juz tylko tylko.
Dwa dni przed miesiecznicą pojawiły sie pierwsze sylaby: "ababababa".
No cóż czekalam na "mama" ale "baba" też mnie niesamowicie wzruszyło.
I jeszcze największa rewelacja weekendu:
Pakuję wczoraj wieczorem torbe do wyjazdu, bo jak zwykle weekend spędzałyśmy u rodziców, Stokrocia bawiła sie sama w łózeczku i nagle zapadła taka cisza, a wiadomo ze jak dziecko milknie znaczy coś pewnie kombinuje;) patrzę wiec do łóżeczka a tam Stokrocia STOI! sama, na własnych malych nóżkach trzymając sie łózeczka.
No dumna jestem jak paw;)

14 komentarzy:

  1. Potrójne gratulacje - wieku, ząbka i umiejętności! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak szybko!!! GRATULACJE Stokrociu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w szoku jestem, zeby siedmiomiesieczne dziecko stanelo samo?! ale mysle ze to jednorazowe, uwiecznilam na zdjeciu, jednak moje dziecko jest szybsze niż mój aparat i brak ostrości, ale to co trzeba to widać

      Usuń
  3. już 7 miesięcy? biegnie ten czas jak szalony:)

    Gratuluję nowych umiejętności Stokrociu:(

    pamiętam moje przerażenie i dumę zarazem, gdy zobaczyłam stojącego Mateuszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przerazenie nawet nie wiem czy nie większe niż duma, no bo jak to to już?!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witam, witam, bo chyba wcześniej Cię nie widziałam u nas?
      Za gratulację dziękujemy i zapraszamy częsciej na naszą łąkę;)

      Usuń
  5. O Boziu, super!!! ps. u nas jest "le", a także wyraźne i stanowcze "nie" ( myślę, że przypadkowe i nie mam przekornego dziecka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas był okres gugania gdzie gu ga ge gy gi i inne możliwe połączenia tej głoski z innymi były, ale później nagle z dnia na dzień zamilkła, później było: eni, aaaa, eee, nee, ani ale coś co przypomina sylabę dopiero teraz sie pojawiło

      Usuń
  6. ucałuj tę dzielna Stokrocię.... masz prawo być dumna z takiej córeczki....

    OdpowiedzUsuń
  7. oooo, to super!
    gratuluję!
    Pozdrawienia Stokrotki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to ci niespodziankę zrobiła z okazji miesięcznicy ;-) Gratulacje dla Stokroci :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Stokroci:) Jak ona szybko się rozwija, coś jednak jest w tym, ze dziewczynki szybciej nabywają nowych umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń