wtorek, 1 maja 2012

Leniuchowanie....

Ale upał;)
Może choć troche sie opalę. Dziś odrobina pracy w ogródku. Mała na spacer od samego rana sie ciągnęła, z resztą miała racje, bo później to na polu było nie do wytrzymania.
Trochę sie siostrujemy, trochę spacerujemy czyli ogarnia nas ogólne i calkowite lenistwo.
Bałam sie jak Stokrocia zareaguje na moją siostrę nie widziala jej ponad trzy miesiące a ostatnio obce osoby wita płaczem ale było bardzo ok, płaczu żadnego kilka minut i już się bawiły. Ale najbardziej zadziwiło mnie zainteresowanie Młodej okularami cioci- Mała boi sie ludzi w okularach a mojej siostry nie dosć, ze sie nie bała to jeszcze zdjeła jej okulary z nosa, obejrzała dokładnie z kazdej strony i oczywiscie chciała spróbować jak smakują....
Stokrocia znów robi niesamowite postępy, az trudno uwierzyc, ze to wszytko dzieje sie tak szybko.
Siada juz zupelnie samodzielnie i bez kiwania sie na boczki, do przodu czworakuje tez coraz lepiej.
Jutro musimy obnizyc łózeczko bo zauważyłam dzis jak sie wspina na kolanach i wygląda nad szczebelki...
Nic wiecej nie napiszę bo nic sie nie dzieje... po prostu błogie lenistwo;)


6 komentarzy:

  1. Kochana więc ciesz się tym lenistwem, raduj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja zazdroszczę tej pogody.. tego lata w środku wiosny.. =*.

    OdpowiedzUsuń
  3. myśmy wczoraj wrócili z wyjazdu i dzisiaj okazuje się, że jest pełno rzeczy do ogarnięcia, nie wierzę, że w wolne dni cokolwiek trzeba robić, a jednak... leniuchuj ile wlezie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Leniuchowanie jest fajne! ;))
    Jak pogoda się nie pogorszy pojedziemy do przyjaciół na działkę;)
    Już się nie mogę doczekać!;)Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja za każdym razem mam obawy jak Maja zareaguje na nowe twarze.
    Narazie wita wszystkich uśmiechem i bardzo mnie to cieszy, nie chciałabym by bała się ludzi.

    Ty wiesz jak rozumiem te chwile z siostrą. Niech trwają =*

    OdpowiedzUsuń
  6. nacieszcie się zatem Ciocią i leniuchujcie ile się da:)

    OdpowiedzUsuń