piątek, 30 grudnia 2016

Wynajmę Kota!

Postawili takie zielone coś? Po co? Zaraz sprawdzimy;-)


A kuku! Dzień dobry!

 Ups... spadło.... Fajna zabawa.

Gdyby ktoś potrzebował pomocy przy rozbieraniu choinki to chętnie wynajmę Kota.
Ma doświadczenie i dobre referencje, obecnie wszystkie dolne gałęzie choinki leżą na podłodze, pozbawione wszelkich ozdób, Ozdoby początkowo leżały również na podłodze, ale to Kota rozpraszało, wiec zostały powieszone na gałęziach do których kot na razie nie odważył się sięgnąć kiedy człowiek patrzy.


16 komentarzy:

  1. He he dobry kocur😈 mój W.tez ma kocura swojego i ten kocur czeka tylko aż otworze drzwi do domu i pomiędzy nogi i prosto na mate edukcyjna Karoli😂 choinka go nie interesuje 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że Ci się kot edukuje? Ty go nie przeganiaj absolutnie!
      My mamy taki plan, żeby kota sprzątać nauczyć i byłoby po kłopocie, ale nasz jakiejkolwiek edukacji nijak nie kuma:(

      Usuń
  2. Kocurek od PanaPrezesaZbawPolskie, jak sądzę po charakterze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko pytam...Od straszenia to jest pani StraSzydło.

      http://pytam-jestem.blogspot.com

      Usuń
    2. Już się bałam, że to stwierdzenie! Już miałam egzorcysty szukać!
      Uff,
      Nie, on aż tak pogięty nie jest, żeby zaraz przodków mu szukać.

      Usuń
  3. Obedrzeć bydlaka ze skóry i powiesić na tej choince! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, na bigos z nim!

      PS. Kot żyje, ma się dobrze, bigos zjedzony;-)

      Usuń
  4. Gimikis, w Nowym Roku spełnienia marzeń, a w szczególności tych najbardziej skrywanych. Niech ten nowy będzie po prostu ciekawszy i lepszy.
    Zasyłam wiele serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ultro dziękuję bardzo, ale może z tą ciekawością to nie przesadzajmy za bardzo;-P
      Serdeczności płyną w Twoją stronę;-)

      Usuń
  5. Gimi... życzenia pragnę złożyć na kolejne dni, to znaczy, aby następny rok był dla Was szczęśliwy, pełen słońca i wspaniały pod każdym względem !!! Zdrówka i pomyślności... pociechy z Młodych i Chłopiny... aby praca nie męczyła a ludzie byli życzliwi!!! Do Siego Roku życzy Gabrysia Wysocka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, i dla Ciebie najlepsze życzenia:)
      Przesyłamy moc uścisków!

      Usuń
  6. Haha u mnie nigdy koty nie polowały na choinki. I dobrze bo w tym roku mam dwie. A przepraszam rok temu kot próbował zainstalować się w szopce... ale pogoniłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temu chyba jakby człowiek pozwolił, to by się na czubku zainstalował;-p

      Usuń