poniedziałek, 5 września 2016

Doczekałam się...

Nie wierzyłam, że tego lata jeszcze coś mnie może zaskoczyć, a tu proszę: doczekałam się  i lilia jednak rozkwitła. I wygląda na to, że nie tylko ja na nią czekałam, a byłam pewna, ze żaby na liściach liliowych to tylko w bajkach przesiadują;-)
Tym sposobem lato mogę uznać za zakończone, jestem usatysfakcjonowana i czekam już, ze spokojem, na złotą jesień.




PS Dzieje się dużo, ale: a to brak czasu, a to brak serca:-(
 zerówkę zaczęłyśmy?! wierzycie, bo ja jeszcze nie!
zajęcia rysunkowe w najbliższych planach, gitara, i jeszcze zaległy wyjazd nadmorski mamy nadzieję we wrześniu uskutecznić....

15 komentarzy:

  1. Piękna ta lilia! powodzenia w zerówce! choć trudno uwierzyć, że to już....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcie! Gimi, ukradłam je i ustawiłam na pulpit. Przepraszam, ale nie oddam... ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. śliczna jest, trzeba zaglądać czy jakaś Calineczka się tam nie pojawi;-)

      Usuń
    2. No właśnie! Tylko pewno brak ci czasu, by z aparatem przy oku czatować na Calineczkę...

      Usuń
    3. ostatnio brak mi czasu na wszystko, a Calineczka pewnie niebawem odleci z jaskółkami do ciepłych krajów, ech...

      Usuń
  4. Gimi... a dlaczego ONA tak późno zakwitła??? Moje kwitną nieprzerwanie od początku czerwca, aż do dziś!!! Mam żółtą i jasnoróżową i też nie mogę się napatrzeć, choć już całe 3miesiące kwitną ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a od kiedy u ciebie rosną? bo u mnie chyba od około dwóch miesięcy;)
      Pierwszy rok działa oczyszczalnia (nawet nie ma jeszcze roku) to wszystko jest nowe, świeże, musi się zadomowić (zastawić właściwie chyba?) i tak się cieszę, że w ogóle zakwitła;)

      Usuń
  5. No to faktycznie "nowinki"... u mnie zakwitły po raz pierwszy chyba po miesiącu od posadzenia w oczku;-))) ale w tym roku to ich trzeci sezon i jest ich baaardzo dużo... wiecznie któraś kwitnie, otwiera swoje cudowne płatki, tylko szkoda, że tak krótko można się cieszyć ich pięknem !!!

    OdpowiedzUsuń