piątek, 4 marca 2016

...

...każdy dzień pobytu tutaj uczy mnie jeszcze bardziej doceniać to co jest, to co mam, uczy pokory i wdzięczności
...los bywa okrutny, bywa też bardzo dobry...
...mam możliwość być z Małą tutaj, to znaczy, że mam kogoś kto, w tym czasie zaopiekuje się Starszą...
...moje dziecko biega, piszczy, wchodzi pod lóżko, prowadzi mnie bezustannie na świetlice, wyciąga zabawkę po zabawce... to znaczy, że rozwija sie prawidłowo...
...moje dziecko ma zapalenie oskrzeli... to znaczy, że je dość szybko wyleczą... 

23 komentarze:

  1. może wypuszczą Was na weekend,
    przesyłam serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrowia, wracajcie szybko do domu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to prawdziwe co piszesz, te maluszki, dzieciaki które nawet święta Bożego Narodzenia spędzają w szpitalnym łóżku, takie dla których szpital jest domem. Dużo zdrówka, wypuszczą Was dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu :( Ale niech ją doleczą do końca, żeby to ustrojstwo nie wróciło.

      Usuń
    2. jak w piątek zapytałam o wyjście, też mi tak powiedzieli, że muszą doleczyć do końca, żeby nie wróciło

      Usuń
  4. Niech to choróbsko już odpuści!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to prawda! My tera mamy trudny czas bo Amelka od dwóch miesięcy nie śpi nocami ale wczoraj sobie rozmawialiśmy z mężem, że choć oczywiście jest to trudne to i tak mamy szczęście, bo to kiedyś minie. A jak dziecko jest chore przewlekle to całe życie jest pod górkę ...
    Zdrówka Kochane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Asiu, dokładnie tak, cieszmy się że nasze płaczą tylko z powodu ząbkowania, uciążliwego kataru, czy dlatego ze siostra zdzieliła je plastikowym koniem....

      Usuń
  6. Zdrowka!!! Mimo przykrego pobytu w szpitalu czasami takie sytuacje otwieraja oczy...
    Milego weekendu- moze juz w domku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to mimo wielu uciążliwości pobyt nie był przykry, a nawet powiem że owocny różnych, nie koniecznie zdrowotnych, aspektach

      Usuń
  7. Masz rację trzeba doceniać to co się ma😃 całusy i zdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj Aniu, często nie zdajemy sobie sprawy jak wiele mamy...

      Usuń
  8. szlachetne zdrowie ... wracajcie szybko do zdrowia i do domu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do domu wróciłyśmy, a o zdrowie dbać musimy, aby w tym stanie wytrwać jak najdłużej

      Usuń
  9. Zdrowia życzę z całego serducha

    OdpowiedzUsuń
  10. współczuje. nasz syn też ma zapalenie oskrzeli. mam nadzieję, że na kuracji domowej się skończy...
    choć nawet po antybiotyku wciąż gorączkuje i kaszel ma okropny..co za ustrojstwo

    OdpowiedzUsuń