poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Aktualności...

Och tyle się dzieje, że nie nadążam.
Brak sprawnego internetu utrudnia wiele spraw, nie tylko pisanie bloga. Mam nadzieję, że wkrótce będzie lepiej.
Co się wydarzyło w ostatnim czasie?
Oj mnóstwo rzeczy!!!!
Na przykład chrzest Marysi, choć ksiądz uparcie chciał jej dać inne imię...
Przylot mojej siostry,  pierwszy dzień Marysi w żłobku i pierwszy dzień Stokroci jako przedszkolnej starszej siostry...
A z bardziej przyziemnych spraw:
Wstępna (pozytywna) informacja o decyzji podatkowej.
Zamontowane parapety w domu (he he czyli parapetówka lada dzień) i prawie skończona kuchnia...
Udanego tygodnia Wam życzę i mam nadzieję, że już niebawem tu wrócę.
Przyznam, że bardzo mi brakuje bloga i Was...

18 komentarzy:

  1. Wracaj szybko :-) U mnie też dzieje się :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dzieje się, dzieje. Robota pełną parą :)
    Wracaj szybko,tęskno nam bez Ciebie!
    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och gdyby ten powrót był taki prosty:-(
      W tym tygodniu mamy za sobą pożegnanie z sis, trzydniówkę i mega bałagan do ogarnięcia... i dylemat, ogarniać cokolwiek czy włączyć komputer...

      Usuń
  3. Czekam :* Jakby co to zgubilam adres do Twojego domku (znaczy bloga) Raz weszłam a {teraz nie umiem

    OdpowiedzUsuń
  4. stanowczo domagam się zdjęć dziewczyn jak tylko będziesz mieć internet

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisze,że komentarz opublikowany a nie widać hmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Odważna jesteś! Już żłobek? :))) fajnie czytać, że wszystko zmierza ku dobremu!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po doświadczeniach ze Stokrocią moje zdanie na temat żłobka jest jak najlepsze, Mała skończyła 7 miesięcy, z jednej strony to konieczność, aby wrócić do pracy, z drugiej nie uważam żłobka za zło konieczne a raczej za miejsce dające godne zaufania, wspomagające nie tylko rodziców, ale i rozwój dziecka, przede wszystkim kontakt z innymi dziećmi.

      Usuń
  7. Czyli wszystko idzie pomalu do przodu? Tak trzymac! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obejrze domek jak wroce do siebiev bo w tablecie ni mam linka zapisanego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie ma co oglądać, bo nie mam czasu nic wstawić, a jakiś "przenośnik" z bloga głównego zamieszczę, żeby nie trzeba było pamiętać adresu

      Usuń
  9. I mi brakuje Was... nie mam tyle na głowie co Ty, a jakoś brak mi na wszystko czasu....
    buziaki moje kochane :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też czasu brak, ale zamierzam trochę przestawić co się da, bo przecież nie może być tak, ze brakuje czasu na życie;-)

      Usuń