niedziela, 9 listopada 2014

Długi weekend...

Wyjątkowo nie wyjechaliśmy nigdzie, ale zapowiada się, że będzie to jeden z moich wymarzonych weekendów. Wczoraj ważne odwiedziny po południu, wieczorem krewetki, wino i komputer...
Dziś leniwy poranek:
Połówka i Marysia jeszcze śpią.
Ja- pyszna kawa i ciąg dalszy siedzenia przy komputerze (i wcale nie mam na myśli blogspot, to tylko chwilowy przerywnik). Wiem, trochę tajemnicza jestem, ale na razie nic nie mogę zdradzić. Może tylko  tyle, że mam nadzieję wkrótce znów zaznaczyć jako spełnione jedno z marzeń.
Stokrocia bryka mi końmi po stole.
A za oknem leniwie przeciąga się jakiś kot.
Tego widzę tu pierwszy raz, zazwyczaj przychodzi taki fajny trójkolorowy.
Spokojnego poranka i udanego dnia i dla Was:)




18 komentarzy:

  1. Udanego dnia :). Ponieważ wczoraj podało, mój Syn niewybiegany roznosi dom, a dopiero w środę do szkoły.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się zastanawiam, czy jutro przedszkole otwarte, ale nic nie mówili, więc chyba tak;)

      Usuń
  2. miłego weekendu, ja jutro do pracy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a do pracy tam henn hen, czy może coś na miejscu?

      Usuń
  3. kończysz prace?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydawało mi się, że skończyłam, czekam na odpowiedź promotorki:)

      Usuń
  4. A jakie plany na jutro i wtorek? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiem, P idzie do pracy, a później może jakiś obiad na mieście, spacer, nie wiem jeszcze, wtorek też otwarty na razie, na pewno jednak będę siedzieć przy komputerze, gdziekolwiek byśmy nie byli

      Usuń
  5. Przy komputerze, czy też nie oby było miło :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to przy komputerze to bardzo miło, choć "miło" to złe określenie:)
      realizuję jedno z marzeń więc wiesz;)

      Usuń
  6. A już myślałam, że też macie kota ;-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cokolwiek kombinujesz - trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty na samochodzie doprowadzaja mnie do szalu. Nienawidze sladow lapek na karoserii! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w spełnianiu marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń