niedziela, 1 grudnia 2013

Zmiany noworoczne...

Z Nowym Rokiem i ja kilka zmian chciałam wprowadzić na blogu.
Po pierwsze chyba pora Stokroci dać jakieś blogowe imię bo troche to meczące tak ciągle Stokrociować, a i czasem nie oddaje tego co chce napisać. Wielokrotnie Szminka nazywala Małą Daisy więc niech tak może zostanie? A może coś podpowiecie.
Po drugie chciałabym, wprowadziś dialogi męsko-damskie. I trójkowe też bo i takie sie już zdarzają. Z Połówką ciągle i nieustannie gadamy, mówimy, dyskutujemy, poczucie humoru mamy może specyficzne i nie każdego będzie to smieszyć, ale jednak dla mnie te scenki warte są zapisania. Umyka to gdzieś a czasem zdarzają się prawdziwe perełki.
Tak przyznaję „pożyczam” to od Oli, ale przecież nie zamierzam z nią konkurowac, bo ona i Skarb są bezkonkurencyjni, ale to moja mama blogowa, wiec mam nadzieje, ze nie będzie mi miała za złe, ze niedaleko pada jabłko od OliJ
Wrzucam też nową zakładkę Marzenia do spełnienia. Bo niby czemu miałabym się ograniczyć do tych pięciu wypisanych? Przecież może być ich całe mnóstwo. A zrealizowane będę odkreślać i opisywać!

I chcę być bardziej otwarta na blogu. Czasem długo się zastanawiam czy coś opisac, czy nie. A jak już napiszę to niejedna notka zostaje w wersji roboczej. Muszę mniej myślec a więcej pisać. Nie żeby zaraz pisać bezmyślnie, ale żeby nie zastanawiać się nad poprawnością polityczną czy społeczną po prostu pisać co myślę i nie ważne co myślą o tym inni.
No i chciałabym, żeby choć raz ujawnili się ci którzy czytają bez komentowania. Wejść jest dużo, komentarzy mało, więc takie moje małe marzenie....
Mam nadzieje, że z nowym rokiem blog będzie ciekawszy i bardziej radosny i że w życiu będzie tak samo;)

1 komentarz:

  1. Ja czytam zawsze i chętnie tu wracam, postaram się też komentować ;) Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń