wtorek, 27 sierpnia 2013

Biały weekend czyli piękna Biała Podlaska...

Dalszy ciąg podróży weekendowych można powiedzieć ze upłynął pod znakiem "Biała". Dwie Białe nawet i to dosyć odległe od siebie.
Biała Podlaska to pierwsze miasto, które Stokrotki odwiedziły w weekend. Piękne! Urocze małe miasteczko na wschodzie Polski, gdzie życie biegnie spokojniej i jest to naprawdę odczuwalne. Przepiękny ryneczek skąpany w zieleni! W żadnym innym mieście tak zielonego rynku nie widziałam, fakt przecież jeszcze nie wszędzie byłam ale tam jest naprawdę pięknie!
A jakie pyszne lody tam mają- Stokrocia może potwierdzić;)
Z resztą, co ja będę opowiadać,  zobaczcie sami:
Rynek:












I niech mi ktoś powie, że tam nie jest pięknie!

A to na dowód, że lody są tam wyśmienite!


Nie widać tego na zdjęciach ( bo te na których widać to widać też Stokrocie, wiec Matka ocenzurowała) ale to miejsce jest pełne życia. Przy uliczkach stoją stoliki z parasolami, a piwo w jakiej cenie;) aż żal że nie mogłam skorzystać;P
Ale, ale to świetne miejsce na spotkanie blogerek:) Przy takiej promocji piwa:P Tylko chyba z noclegiem być musi;)

Pozostałości zamku Radziwiłłów:








Niestety muzeum było już zamknięte, ale liczę, że to nie ostatnia nasza wizyta w tym mieście.

A to sem ja jakby ktoś byl ciekaw jak wyglądam:



Pomnik Michała Archanioła na smoku:



A to jest chyba zabytkowa plebania, przy tym właśnie kościele przy ktorym stoi ten pomnik, ale nie mogę się doszukać informacji więc jak  sie mylę to prosze o sprostowanie:

I jeszcze kilka fotek tego urokliwego miasteczka:






Jak ktoś dotrwał do tej pory to mała zagadka:
Co to jest:

A teraz na szybko jeszcze konie z Janowa Podlaskiego, kupić nie kupię ale poogladać zawsze można:)
Pięknie tam, oj pieknie....






 Piękny wschód! Mówcie co chcecie, ja się zakochałam;)


20 komentarzy:

  1. Bielsko - Biała też przecudnej urody, okolica miasta takaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś tylko przejazdem bylam, dzis bym sie na pewno zatrzymała, ale wtedy... to były inne czasy;)

      Usuń
  2. ale z Was podróżniczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiamy podrózowac;) jescze tylko, zeby wiecej srodków na to bylo;-P

      Usuń
  3. A Stokrotki w Poznaniu już były?! :) jeśli nie, to zapraszam :) nie ma co prawda w nazwie Biała, nie ma na Rynku tyle zieleni, ale mimo to zapraszam :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duza Stokrotka byla, mała jeszcze nie.
      Poznański rynek też jest śliczny... jejku to juz chyba kilka lat uplynęło, chyba trzeba odwiedzic niebawem:)

      Usuń
  4. Oj naprawdę piękna ten Ryneczek :)
    A do końca dotrwałam i zgaduję, że to Amfiteatr, a dokładnie siedzenia - zgadłam ,zgadłam???

    Moim ulubionym Rynkiem jest ten z Olsztynie - od 10 lat jestem w nim zakochana, a w lipcu minęło 10 lat kiedy pierwszy raz tam byłam... po prostu ubóstwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadalaś!
      A w Olsztynie jeszcze nie bylam... wszystko przed nami;)

      Usuń
  5. joanna761- niezalogowana ;-)27 sierpnia 2013 21:07

    Z ciebie to niezła podrozniczka! A rynek taki ładny ze sama może kiedyś przejazdem będąc tam na to piwko zajrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzyj koniecznie;)
      ślicznie tam jest) ale na piwko to z calą kompania najlepiej bo zal promocji;P
      o przepis sie przypominamy szanowna koleżanko;0

      Usuń
  6. ja też myslę że jakiś amfiteatr i ławeczki :) fajna wycieczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz rację ale jaaaaaaki amfiteatr! tam to muszą być imprezy!

      Usuń
  7. Wszystko co podlaskie jest super Stokrotko ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiscie slicznie tam!

    A zdjecie - zagadka to siedzenia w przed jakas scena na lonie natury. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘKNA WYCIECZKA, CUDOWNE ZDJĘCIA.....
    a zagadka ? może to wnętrze fortepianu lub organów ?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siedzenia w amfiteatrze
      Piękna, wiem że od Ciebie to szmat drogi ale wybierz sie keidyś koniecnzie, wschód jest piękny i prawdziwy!

      Usuń
  10. Pięknie! A kiedy do nas zawitacie? :P

    OdpowiedzUsuń