wtorek, 16 lipca 2013

Zmiana...

Przepraszam, za te zmiany, namieszałam sobie z kontami, a żeby odkręcić można tylko usunąć konto, a tego nie chciałam.
Adres jest podobny, wygląd będzie taki sam...
W ciągu kilku godzin zamknę tamten blog dla odwiedząjcych.
Nic się nie stało, tylko gogle połączył mi dwa konta i za chwilę cały mój rok miałby dostęp do bloga, a tego bym nie chciała...;P
Tymczasem najważniejsze jest i tak to co dzieje się w sprawie Szymka:)

PS.
Napiszcie proszę czy dotarliście, nie chciałabym nikogo "zgubić".
No i prośba o wysłanie zaproszeń do zamkniętych blogów na nowy adres mailowy:
stokrocia.blog@gmail.com

18 komentarzy:

  1. Dotarłam i jestem :)

    I oczywiście pomogłam Szymkowi na ile mogłam...

    OdpowiedzUsuń
  2. to zmieniać link w linkowni czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  3. dotarłam i ja już wysyłam zaproszenie i zmieniam w linkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie pojawił się nowy wpis na twoim starym blogu i ...odmowa uprawnień.... co to jest ?
    piszesz o malowaniu ale nie moge na bloga wejśc ...:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leptir bo teraz tylko ten bedzie w użyciu, ja z przyzwyczajenia na tamten tę notke wrzuciłam i zapomniałam że jest zamknięty;) Tam już nic publikować nie bedę;)
      Przepraszam za zamieszanie

      Usuń