czwartek, 18 lipca 2013

Licytacja...

Dziś na szybko, z samochodu, od półtorej godziny próbuję sie zalogować na konto...ech te "internety mobilne"!
Nie mogę przstać myśleć o Szymku, który potrzebuje pieniędzy na uratownie oczka.... Co mogłam to wpłaciłam, ale pomyślałam, że mogę jeszcze wystawić coś do sprzedania i pieniadze uzyskane w ten sposób przekaże na małego Szymka.
Obraz jest mojego autorstwa, bez ramy.
Rusałka. Akryl na płotnie, 60x60cm.
Aukcja trwa do 25 lipca do 23.59
Licytujemy w komentarzach.
Po upływie tego czasu zwycięzca wpłaca pieniążki na konto Szymka na siepomaga.pl. a ja wysyłam obraz.
Cena wywoławcza 100zł.





15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. OOOooo widze ze zaszalałaś !!!!

      Usuń
    2. Wielka jesteś;) Jak cie maż wymelduje z domu za to wszystko to Cie przygarnę, tak ze spoko;)

      Usuń
  2. No ja wiedziałam, że Ty masz talent. Piękne!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo podoba, ale widzę ze reszta jakoś bez entuzjazmu,
    Dziewczyny co z wami ???
    Szymek czeka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem! :-D
    Nie logowałam się w pracy więc jak po wpisaniu adresu mi napisało, ze nie mam dostępu do Twojego bloga to się "troszkę" zdziwiłam ;-). Mam jakiś szalony czas teraz.
    Co do licytacji- to ja daję 120 :-D Obraz piękny. I piękna akcja. Ale zanim odnajdą Cię wszyscy Twoi znajomi to pewnie trochę potrwa.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow;) Kochana jestes!

      Nie wiem czy jest jakaś opcja żeby w komunikacie o zamknięciu pojawił się nowy adres, ale chyba niestety nie ma:(

      Usuń
  5. O rany zdolniacha z ciebie, ale pomijając że kasy nie mam to takiej lali do domu nie kupię bo Kocurowi by język odpadł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niki ale jeśli mozesz to wrzyuć banerek u siebie:) Moze ktoś sie jednak skusi;)

      Usuń
    2. A w jaki sposób przekazać coś na licytację, albo zrobić u siebie?

      Usuń
    3. Wystaw u siebie licytacje z informacją o przekazaniu pieniedzy na cel, i chyba najlepiej jeśli ten kto wygra aukcję wpłaci pieniadze bezpośrednio na konto fundacji:
      http://www.siepomaga.pl/f/mamserce/c/902

      Usuń
    4. U mnie też juz jest :))

      Usuń