piątek, 12 kwietnia 2013

O blondynkach, cos do posluchania i o zapowiadajacym się braku nudy...

Wychodzi na to że same blondynki czytaja, hi hi hi;) a tak poważnie to chyba po prostu nie ma takiej możliwości aby zamieścić plik w formacie mp3, youtube też nie chcuiał takiego frormatu wiec wyszło jak wyszło. Jakby ktoś chciał posłuchać kilku słówek w "oryginale" to zapraszam:
Odaj
Odmiana popotama
Kołysanka

Wiosna wyglada na to ze jednak przyszła, spóźniona ale za to człaowiek sie cieszy jak głupi jak tylko jakiś kwiatek z ziemi wygladnie i zaraz biegnie z aparatem, żeby nie było, że coś mu się przywidziało.
Pobiegłam wiec i ja:
Może i nie wyglądają ale za to jak cieszą;)




Czekałam i się doczekałam, z nienacka co prawda choć obiecywano mi, ze informacje na maila otrzymam wcześniej, żadnej informacji nie otrzymałam, ani na maila ani w inny sposób, ale wchodzę co kilka dni na stronę uczelni i szukam sama czy moze coś sie nie pojawiło no i bęc, właśnie zawieszono rozkład zajęć, pierwsze uwaga: jutro!
Nuda mi zatem nie grozi....

3 komentarze:

  1. ale to słodkie..odaj:)))) ślkicznie zaczyna mówić, a przy takiej kołysance aaa..kocie dła to wszystkie misie spia....
    cudowna masz te Stokrocię :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa kotki dwa :D
    Mega !!!
    Stokrocia skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń