czwartek, 10 stycznia 2013

Dzień 3 - DUŻY

Pierwsze skojarzenie do tego tematu jakie przyszło mi na myśl pojawiło sie w zasadzie przy pierwszym przeczytaniu wszytskich punktów.
Wczoraj od rana próbowałam je czymś zastąpić i myślałam co by tu sfotografować, przejrzałam swoje zdjecia w telefonie i na komputerze,  kilkanascie z nich śmiało można by zamieścić pod tym tematem,   pomysły na nowe też pchaly się drzwiami i oknami. ale coś mi jednak nie pasowało. Pierwsze skojarzenie nie dawało spokoju, ale jednak chodzilo za mną i mówiło: prosze, proszę  nie bądź taka;).
I za radą Lilijki po pracy wsiadłam w samochód i pojechalam zrobić to zdjecie:)
W końcu to wyzwanie;)
Większego w całej Warszawie nie znalazłam:


A zagadkę wczorajszą pierwsza rozwiązała Leptir: potak to pociąg;)

25 komentarzy:

  1. buehehehe to dobrze, że ja się nie odzywałam, bo myślałam, że to SOWA ;D hihihi zmyliło mnie to uhuu hihihi ;D

    Kochana a zdjęcie superowskie! i wielki podziw, że jeździłaś po wawie, żeby specjalnie je zrobić!

    ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co bo tak łaziło to za mną, dzień wczesniej byłam przejazdem tyuz obok ale nie moglam sie zatrzymac:(
      zrobiłam zdjecie z samochodu ale nie nadawało sie wiec co miałam robić musiałam pojechać, po prostu musiałam

      Usuń
  2. A ja myślałam, że potak to ptak:) buuuuu

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, jestem z Ciebie dumna... Że jednak pojechałaś.
    Ale jakże warto było, zdjęcie jest śliczne. Bomba!

    A ten potag... uwielbiam te przekręcane słówka.
    Lepitr gratuluje, tak jak pisałam wczoraj w życiu bym na to nie wpadła, chociaż dwa bąble w domu miałam. I też różnie przekręcali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sie ciesze ze pojechałam;)
      dzięki Li gdybyś nie napisała tego to bym sobie odpuściła;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. już mysłałam ze ktoś mnie z tego trawnika przepędzi ale udało się;)

      Usuń
  5. wow, duuuży:)))
    u nas był pociok, stokrocuia pobiła chlopaków na glowę:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze u nas potak jest przejsciowy byl od powniedzialku do wczoraj wczoraj już było tylko uhuu czyli podejrzewam ze dziś potak ewoluuje w coś innego, bardziej przypominającego fonetycznie pociąg;)

      Usuń
  6. faktycznie duży :)
    Leptir, gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NO DUŻYYYYY:D a te dziecięce słówka rozczulają;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ze Stokrocia spała bo tak blisko jeszcze nie była, tez by pewnie powiedziała DUDY;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł, zdjęcie rewelacja - ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. warto było jechać - fajne ujęcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. no piekne i to cudne miejsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy takie cudne, zdania są podzielone, ale fakt ja akurat lubie;)

      Usuń
  11. ale że jak to?
    nikomu nie kojarzy sie serce i wielka akcja Owsiaka?!?!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne ujęcie. Ja zwróciłam uwagę na serducho i pomyślałąm ,ze ono wielkie jak ten pałac ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobry pomysł :) również podziwiam za determinację :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń