piątek, 30 listopada 2012

Tak na szybko...

Tak szybciutko:
Tata wyszedł ze szpitala, na razie jest dobrze i miejmy nadzieję, ze tak zostanie.
Pani która była sprawcą nie odwiedziła go w szpitalu, nie dowiadywala się o stan.

Stokrocia zdrowa ja też, ale czasu na nic nie mam. Praca, Praca i jeszcze raz praca!
A tyle rzeczy ciekawych sie dzieje tylko nie mam kiedy o tym napisać.
Program do logistyki...testuję, znaczy testowałam, zawiodłam sie na ludziach od programu i chyba jenak będziemy szukać dalej.
A i odkrywam FB- oj wierzcie mi dla mnie to ogromne wyzwanie:(
Słuzbowo odkrywam, swojego konta nie mam więc nie ma co szukać;)

Moze przyszły tydzień okaże sie bardziej czasowy.
Lecę po Stokrocie do żłobka i jedziemy sie weekendować;)
Wam też życzę ... odpoczynku;)


7 komentarzy:

  1. uff dobrze, że już lepiej! Oby tak dalej... :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff, dobrze że już jest dobrze :) A co do sprawcy..moja babcia kilka lat temu miała wypadek. Gość potrącił Ją na pasach przed kościołem. Był trzeźwy, ale także nie zainteresował się Nią podczas całego długiego leczenia (zarówno szpitalnego, sanatoryjnego i domowego). Była to ewidentnie jego wina - wg policji. Po 4latach dopiero kolesia skazali..a babci...zwrócono tylko koszty leczenia :( Polskie realia.. Miejmy nadzieję, że z Twoim tatą tak nie będzie.

    www.swiat-wg-anuli.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego i wesołego weekendu Stokrotki :)
    Odpoczywajcie i cieszcie się sobą .
    A Twojemu tacie życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że lepiej Stokrotko. Trzymajcie się I miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że już jest lepiej.
    Zaglądałam na Twojego bloga czasami ale nigdy nie pisałam :)
    masz bardzo fajną córeczkę :P

    Jeśli masz ochotę to zapraszam również do mnie moja-mala-rodzinka.blogspot.com
    Odezwij się na maila ania0240@wp.pl wtedy wyślę zaproszenie :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrowia dla taty i weekendowego naładowania akumulatorów do pełna ;-)

    OdpowiedzUsuń