wtorek, 3 kwietnia 2012

Zabiegana...

Biegam, załatwiam, oddaję, odbieram, wysyłam, pisze, czytam, szukam- tak wyglądają ostatnio moje dni.
Ciężki miesiąc przede mną. Wkrótce kończy się mój urlop macierzyński i wracam do pracy, Stokrocia idzie do żłobka (o matko nie wiem jak ja to przeżyję ale o tym może inny post).
W domu remont na całego przez ten tydzień musimy się nauczyć jak żyć w gruzowisku, a wierzcie mi nie jest to łatwe. do tego jeszcze swięta lada chwila a u nas budowlańcy będą aż do piątku, Nie wiem też czy damy radę pojechać do moich rodziców malować jajka do swięconki, ach to tez powinien być osobny post bo o takiej tradycji pisałam kiedyś w komentarzu u  Baby a konkretnie  tu i chyba w tym roku nie damy rady wyjechać już w piątek:( a tak chciałabym aby ta pierwsza Wielkanoc Stokroci ( no właściwie to druga w ubiegłym roku Mała była już ze mną przecież) była taka tradycyjna, czyli w piątek malowanie jaj, w sobotę rano ze Świeconką, po południu do kościoła.... ech jak sie wyrobimy na sobotę wieczór to będzie dobrze.
Mam nadzieję, ze przed siwetami uda mi się jeszcze tu zajrzeć, a po świętach ze jednak jakieś zdjecie pisanki wielkanocnej się pojawi;)

4 komentarze:

  1. Życze szybkiego uporania sie z remontem.... a Stokrocia i tak wchłonie atmosfere świat choc jest jeszcze taka mała.... najwięcej pamieta sie z dzieciństwa, nawet tego wczesnego choć wydaje sie to mało prawdopodobne...
    Życzę Stokrotko Tobie i rodzince zdrowych i szczęśliwych Świąt Wielkanocnych...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza zabiegana Stokrotka :o). Ale tak pozytywnie widać chyba :o).
    Wesołego Alleluja Stokrotki gdybyśmy się już nie słyszały :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tradycje świąteczne,które przekazuje się dziecku to coś pięknego ;)
    Życzę Tobie i Twojej rodzince zdrowych i wesołych świąt.. i oczywiście Kobietkom mokrego dyngusa ;D ,w końcu to też tradycja.!

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Stokrociu....spokojnych Świąt Ci zyczę....i rdzinnych...nie malowanie jaj tak naprawde wazne i Ty o tym doskonale wiesz...:***

    OdpowiedzUsuń