piątek, 20 kwietnia 2012

:-O

Drodzy Państwo,
Powiem kolokwialnie:

Opadła mi szczęka i do tej pory nie mogę jej pozbierać.

Otóż w poniedziałek, kiedy to dowiedziłam się o odroczeniu tak długo wyczekiwanej sprawy z ZUSem w przypływie (złych, oj bardzo złych) emocji napisałam mail na adres biura Ministra Sprawiedliwości.
Właśnie dostałam odpowiedź, której zupełnie nie oczekiwałam, bo pewnie takich emocjonalnych maili dostają od cholery. Po za tym tresc maila chyba nawet tego nie wymagała.
Odpowiedź jest bardzo konkretna i w pełni mnie satysfakcjonująca.


A zęby ciągle turlają się po podlodze....


14 komentarzy:

  1. To co, ZUS dostanie po tyłku? Jeśli tak, to tłuc i patrzeć, czy równo puchnie :) Ja kiedyś wydzwaniałam do Ministerstwa Zdrowia i byłam zadziwiona szybkością i uprzejmością z jaką mnie obsłużono. Jeśli to wynikało z ich dobrego dnia, to i tak cieszę się, ze się wbiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze dostanie, ale dopiero za miesiąc

      Usuń
  2. oby Ministerstwo pociagneło sprawę pozytywnie i szybko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie ministerstwo nic w mojej sprawie nie zrobi, bo nie wdawałam się w szczególy sprawy, napisalam tylko tak ogólnikowo- dlatego tak bardzo zaskoczona jestem że wogóle chiało im się odpowiadać

      Usuń
  3. Widzisz, tam jednak też pracują ludzie :) Mam nadzieję, że twoja sprawa się szybko, pomyślnie dla ciebie, zakończy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mowilam ze to dobry znak !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Super! Bardzo się cieszę! :-D
    To znaczy, że pracują tam też czasami naprawdę ludzie i że jest duża szansa, że szybciej dokopiesz temu Zakładowi Ucieśniania Stokrotek! ;-D
    Miłego weekendu! :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo.... spisali się, kto by powiedział!!! W takim razie musi byc dobrze. Łap ten ZUS za mordę i rozpraw się znim!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to się poważnie zdziwiłam. Szkoda tylko że ta kompetencja nijak nie przyspieszy twojej sprawy, ale na pewno to miłe uczucie, kiedy taka instytucja potraktuje szarego obywatela poważnie i z szacunkiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się! Miło,że się liczą z szarym człowiekiem, ale szkoda,że to Tobie sprawy nie przyspieszy

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, nie spodziewałabym się, że zareagują :)

    OdpowiedzUsuń