środa, 28 marca 2012

Pamiętnikowo....

Czyli o dziecku będzie.
Dziś Stokrocia miała ostatnie (na razie) szczepienie przeciwko pneumokokom, kolejne i ostatnie zarazem dopiero późną jesienią.
I oczywiscie znów się denerwuje jak moja ksieżniczka zniesie koleją szczepionkę, mam nadzieję, że tak jak i poprzednie bezobjawowo.

Niestety wygląda na to ze jednak ozdywa sie znów alergia na mleko- podejmujemy ostatnią próbę walki z objawami jeśli nie poskutkuje konieczne będzie przejście na mleko na receptę- oj boję się tego Bo
Stokroci mleko ostatnio zupełnie nie smakuje a podobno to pepti jest w smaku nie najlepsze. Mam nadzieję, ze jednak nie będzie takiej konieczności.

Jesteśmy od dwóch dni na etapie wyciągania do wszystkiego łapek a najchętniej zrzucamy wszysko co jest w zasięgu małych paluszków- no tak idą święta porządek musi być Stokrocia wiec sprząta to, co się da;)
Wiercipiętka jest niesamowita, oczy trzeba mieć dookoła głowy mimo, że jeszcze sama nie usiądzie i raczkować nie potrafi, ale do upatrzonej rzeczy dotrze w kilka sekund-jak pełzając, robiąc kołyskę, przyciągając "podłoże" jeśli się da, jest na to wiele sposobów;)
Podjeła też kilka prób wykołowania matki i zwiania z kanapy, ale matka jednak nabrac się na niewinną minkę nie dała i w porę dziecku w nagłym opuszczeniu "poziomu wyższego" przeszkodziła.
Piszczenie i głośny śmiech jest bardzo efektownym wyrażeniem dobrego nastroju Stokroci (jak mi się uda to załączę "próbkę dźwiękową";) )
Poznajemy też Lustrzaną Koleżankę, która na razie spotkała się z zainteresowaniem ale bez entuzjazmu.
Mamy za sobą również kilka nocy bez lampki nocnej, którą to Stokrotka zapalała dla swojej wygodny, żeby w nocy móc szybko pobiec do dzidziusia, dla Stokroci żadna różnica z lampką czy bez i tak pięknie przesypia do 6, czasem nawet 8 godziny;)

I wiecie co, cudownie być Mamą;)

9 komentarzy:

  1. no Stokrotko !!!! boski pomysł!!!!!!wiesz ja jestem bardzo zaaaaaa!!!!! moje dzieciaki już zdrowe więc czekam na znak od Ciebie :))))Twoja Stokrocia ma za darmo z moją Ally :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. No ale czy one wysiedzą spokojnie aż 45 minut?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Ala często zasypia bo tam jest tak przyjemnie i ten szum...teraz nie spała ale dostała chrupki w rękę i obserwowała brata :)zawsze mozemy zostawić Szkraby pod opieka tatusiów i pojsc same :))))))))

      Usuń
    2. ja to juz sie doczekać takiej prawdziwej wiosny nie mogę bo mam pewne plany... kiedyś Ci pisałam, może pamiętasz o spacerze w łazienkach i tylko trzeba namówić tę najwazniejszą...
      sesyjka mi sie marzy...

      Usuń
    3. A od kiedy dajesz Ali chrupki?

      Usuń
  3. Pewnie, że cudownie! :)

    Cieszę się, że i z tym zusem ruszyło coś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiemy :) a Milenka ciągnie i wyrywa włosy... na szczęście moje :>D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokroia też:) i nie tylko moje ale czyje tylko sięgnie;)
      Najfajniejsze są babci bo krótkie i się duzo w lapkę nabiera;)

      Usuń
  5. Z szerokim usmiechem CALY post przeczytany az na ostanie zdanie juz szerzej usmiechanac sie moglam to sobie glosno westchnelam! :o)
    Cudowne rzeczy, pieknie opowiadasz.
    Usciski dolaczam Stokrotki dla Was.

    OdpowiedzUsuń