środa, 21 marca 2012

Na chwilę...

Kochane ja tak na chwile tylko:
Wyniki Stokroci wyszły bardzo dobrze -co niektórzy pewnie doczytali w komentarzach.
Ja sie czuje bez zmian, ale swoje samopoczucie musze jeszcze na chwilkę odłożyć na bok.
Stokrocia skończyła już pięć miesięcy- wiec z pewnością będzie zaległy wpis umiejętności brzdąca.
Niedługo zamierzam bywać tu częściej, a teraz muszę zmykać, staram się zagladać do Was, ale różnie z tym bywa.

PS.
Myska jak dla mnie Twój ostatni post - bomba;)
Lilijka- dopadne Cię, zobaczysz;) ale dziękuje;)

PS2.
Czy ktoś zna jakiegoś normalnego adwokata?!?!?!
No cholera bedzie post jak nic- otworzyć ten zawód w cholere!
Brrrr
Chyba gryźć zaraz będę

10 komentarzy:

  1. Doczytałam i bardzo się cieszę :)
    czekam na każdy kolejny post

    PS Służę uprzejmie :) ale wiesz, że gdybym ja tego nie zrobiła, to padłoby u Myski... I tak byś się kochana nie wymigała...

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawde to bardzo miło, ze ktoś czyta, pamięta, lubi tu wracać i co za tym idzie wybiera do takich zabaw;)
      Dziękuje bardzo;)

      Usuń
  2. haha! Dokładnie! Miałam taką samą listę osób do wytypowania w zabawie, ale lilijka - pierunek, mnie uprzedziła :)
    I dobrze wyszło!

    Super, że Stokrocia ma dobre wyniki. Ja nigdy Gutkowi nie robiłam badań krwi bo nigdy nic się nie działo, ale mnie zmotywowałaś, ... więc może w sobotę z nim podjadę. Albo za tydzień, bo teraz ma katar i oboje sobie machniemy :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tymi wynikami to moze warto zdrobić- sobie tez chociazby dla świętego spokoju.
      Ja też sobie zrobie, kiedyś. Na razie jestem tylko po badaniu tarczycy ale okazało się w porządku, jak skończę z "wiadomo z czym" to i ja sobie zrobie badania

      Usuń
  3. super, że badania Stokroci wyszły dobrze :) 5 miesięcy...ale ten czas szybko leci..a ja pamiętam post w którym pisałaś jak Ci się przysnęło za kierownicą jak byłaś w ciąży! ;)

    Niestety adwokata żadnego nie znam więc nie mogę polecić.

    Pozdrawiam cieplutko Stokrotko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja tez pamietam i post i to jak zasnęłam;)
      bo przejazd kolejowy nadal codziennie przejeżdzam to mi sie przypomina;)

      Ja znam kilku nawet dobrych, ale normalnego zadnego niestety....

      Usuń
  4. Trzymaj się dzielnie Stokrotko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam sie Maciejko czego mogę, ale już cholera rady nie daje... jeszcze tylko chwila i mam nadzieję, ze będzie łatwiej

      Usuń
  5. to już 5 miesięcy!!! wysłałabyś jakąś nowszą fotkę... ;-)
    cieszę się, że wyniki ok! a adwokata znam fajnego, nawet dwóch, ale z moich okolic... to nie wiem czy coś pomoże

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fotke wyślę, jak się ograrnę z tym wszystkim

      a adwokata fajnego, to znaczy bardzo dobrego tez znam tylko ze do innego miasta to nie pojedzie bo za daleko - ok 100km no nie przesadzajmy, przecież furmanką mu nie każe jechać...

      Usuń