czwartek, 2 lutego 2012

Brrrr...

BRRR! Czy u Was tez tak zimno?
U mnie termometr pokazywał rano -21 stopni.
Ale mój kochany samochodzik, dieselek najdrożyszy, zapalił mimo wszystko. Aż dumna jestem z niego normalnie;)
A po za tym to jakoś się kręci:
Praca sie rysuje. Stokrocia rośnie, Stokrotka baaaardzo wolno, ale jednak chudnie.
No i wczoraj nieuważna matka popsuła dziecku wózek więc dziś musi poszukac innego:(
ale może po zakończeniu poszukiwań w końcu cos o tym wózku napisze...
Miłego dnia dla wszytskich.

7 komentarzy:

  1. Stokrotko odpisałam Ci !!!! ale ja jestem zakrecona...szkoda gadać :)))))jest zimnno, jest starsznie !!!!! jak tu żyć jak ma sie dzieci....i jeszczte takie wiercipietka jak Jasio....i jeszcze te choroby...ja nie wiem kiedy my sie wszyscy wyleczymy, moja mama wyjechała tak chora od nas że az szok....:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takie zwyczajne przeziebienie, tylko najlepiej jak sie zaczyna a nie jak już zaawansowane to polecam Theraflu- moja połówka od tygodnia leczyl sie na własną rekę, bo przecież do lekarza go końmi nie zaciągniesz i nie bardzo wierzył w to co mu podsunęłam, ale skutek zaskoczyl nawet jego.

      Usuń
  2. Odpisałam Ci, coś mi się poczta wysypała i nie mam podgladu w oknie, czy coś przyszło.
    Tak jest strasznie, a u mnie w domu wczoraj mi ktos grzejnikami kręcił i wieczorem +25, no jasna cholera! Tropiki. Mała zasnać nie mogła, marudziła, wierciła się a przecież okna na taki mróz nie uchyle;(
    No i ten wózek:( tak mi go szkoda a po za tym znowu kase trzeba wydać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj używanych - czasem na Tablica.pl albo innych gratach z chaty są za darmo - a hmm, no psuja się:)
      My mieliśmy dwa i każdy się jakoś uszkodził... Choć na szczęście nie na tyle by wykluczyć dalsze użytkowanie.

      GORĄCE pozdrowionka :)

      Usuń
    2. Moj niestety tak sie uszkodził, ze nie da sie naprawic, po za tym miałam stary model i nie bardzo można dokupić czesci- a wózek oczywiście kupowałam uzywany i teraz tez tak zamierzam.
      Juz nawet mam taki fajny na oku i nowszy model wiec w razie czego z czesciami do niego nie będzie problemu.

      Usuń
  3. Praca się rysuje???
    Hmmm... Zabrzmiało ciekawie :-)
    Wiem, że nic o Tobie nie wiem ;-)
    Ale z radością poznaję :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o tym, ze się rysuje niewiele znajdziesz;)
      Wiesz cos tam o sobie tzreba zostawić w tajemnicy;)

      Usuń