sobota, 24 grudnia 2011

Życzenia...

Rok temu moje święta wyglądały zupełnie inaczej.
To śniadanie bądź obiad w wigilię był dla mnie najważniejszym momentem.
Święta były zazwyczaj smutne i chciałam, żeby sie jak najszybciej skończyły.
Te Święta zapowiadają sie zupełnie inaczej. Przedpołudnie wigilijne jest dla mnie tak samo ważne, ale kolacja też będzie piękna. Pierwszy raz od kilku lat wiem, że smutek i tęsknotę tego wieczoru zastąpią zupełnie inne uczucia: Radośc i Miłość, a to za sprawą tej małej osóbki, której pojawianie się w moim życiu wszystko zmieniło. To ta maleńka istotka sprawi, że już nie będzie smutnych Świąt....
Dwadzieścia wieków temu też taka Mała Osóbka odmieniła wszystko....

Kochani,
Życzymy Wam, aby te Święta przepełnione były miłością, radością i szczęściem, aby nikomu nie zabrakło rodzinnego ciepła i życzliwości.
Życzymy aby w całej  tej oprawie przy świątecznej choince i przy zastawionym stole nie zatracić tego co najpiękniejsze w tych Świętach: radości bycia razem.

7 komentarzy:

  1. A ja życzę Wam, byście zawsze umieli się cieszyć swoją obecnością, nie tylko w Święta! Ściskam świątecznie Ciebie i małą Stokrocię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt kochana i by nigdy nie były już smutne! Buziaki dla Stokroci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację, te święta były i dla nie wyjątkowe. I wiem, że już zawsze, niezależnie od wszystkiego akie będą:)
    Wszystkiego dobrego:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci, własna rodzina, odmieniają wiele. Niech tej radości z każdym rokiem przybywa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że Twoje Święta były takie jak chciałaś. Czytam o tym jak Wasze małe skarby uczyniły te wyjątkowe dni jeszcze bardziej magicznymi i mam łzy wzruszenia w oczach. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mam tu dostepu do maila...wiec nie moge srawdzic poczty nie wiem czy cos napisałas....ale ciesze sie ze sie tu na blogu odezwałas!!!!! jak po świetach ?

    OdpowiedzUsuń