sobota, 24 stycznia 2015

czekamy obchodu jak zmiłowania...
dzis wracamy do domu!

13 komentarzy:

  1. i powiedz szpitalowi "żegnaj" a nie "do widzenia"

    OdpowiedzUsuń
  2. to świetna wiadomość! I trzymajcie się od niego z daleka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Boziuuuu, przybyłam, nadrobiłam i serce mam ciężki, choć teraz wieści tak dobre. Przytulam do serca najmocniej i mam nadzieję, że teraz nadejdzie spokojny czas. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hura hura hura!
    W domku najszybciej wrócicie do zdrówka i formy!
    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No to pięknie!
    W domu raz-dwa i po chorobie śladu nie będzie:-)
    Cieszę się niezmiernie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Jak człowiek jest w domu to cały świat od razu wygląda inaczej :-).
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu inaczej, ale to tez będzie ciezki tydzień

      Usuń
  7. :) Nas z rana powitał śliczny i bielutki śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha
      Nas powitał juz w nocy, ale nie śliczny u bielutki tylko śliski zimny, ale pewnie mowimy o tym samym zjawisku:)
      Gdybym mogla sobie w domku przy kominku powiedzieć to pewnie tez by mi sie podobal, ale kiedy przede mna tydzień jeżdżenia ok 200-300 km dziennie to jakas szczęśliwa z tego powodu nie jestem:-)

      Usuń