piątek, 13 grudnia 2013

7 dni WYZWANIE FOTO {grudzień} – Dzień 4

Znów w tyle:( ale wczoraj miałam taki dzień skomplikowany! Ciągle kłopoty jakiś, ciągle coś się psuło, coś było nie tak jak powinno i trzeba było wielu pomysłów żeby to ogarnąć;P
 Temat 4 dnia to POMYSŁ, który u mnie wygląda tak:


Mam głowę pełną pomysłów na obrazy, nawet płótna stoją i czekają, aby myśli się na nich pojawiły i tylko jakaś blokada mi się zrobiła ostatnio, ale coś mi mówi ze i blokada wkrótce pęknie;)

A inne Pomysły można oglądać u Uli

4 komentarze:

  1. Daj pomysłom z głowy wyjść :) Ja od wczoraj mam tyle pomysłów na pisanie, że aż mnie palce swędzą :)) Chyba pomysły niewykorzystane przez cały rok muszą wyjść w grudniu, bo przepadną... jak dopłaty z Unii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzeba się odblokować w końcu sztuka czeka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, trzymam kciuki, żeby blokada puściła i wena wróciła jak najszybciej. Bo pamiętam ten Twój piękny obraz i wiem, że stworzysz jeszcze lepsze. :-)
    Buziaki i miłego weekendu! :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. To trzymam kciuki na odblokowanie. Czasami wystarczy sobie pochlapać ot tak i wskoczyć na szał twórczy :) Wiem to po sobie- nie żebym chciała się wymądrzać :) A czasami faktycznie trzeba poczekać na odpowiedni moment.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń