środa, 8 lutego 2012

Księżycowa noc....

Kiedy sa okolice pełni Księżyca i Łysy włazi mi w okno, nie mogę spać. Pewnie wiele osób ma podobnie.
Budze się wtedy i nie pomaga nawet przysłonięte okno, czuję się zupełnie wyspana i mimo nieludzkiej godziny zasnąć nie mogę i już.
A czy możliwe, żeby taki wpływ Księżyc miał również na takie małe dziecko jak Stokrocia?
Bo dzis o 3.25 się obudziła i zaczęła się bawić i gadać do karuzelki, a srebrny świecił jak oszalały prosto w okno.
Ale czy to możliwe zeby  to z powodu Ksieżyca? A może są na niego jakies sposoby?
No tak ale z tych, co go niegdyś  ukradli to został już tylko jeden, ale może by tak z nim zagadać...?

11 komentarzy:

  1. Stokrociu ja też dzisiaj źle spałam. Myślę że na Małą Stokrocie może mieć wpływ. Mój Stokrotek też nie śpi w takie dni dobrze

    OdpowiedzUsuń
  2. Stokrociu od kiedy mam dzieci spię wszedzie gdzie tylko mogę i o każdej porze jak mam taka mozliwosc..z ksiezycem, bez, na siedząco, i stojąco :)dla Ali też numer 3 mi sie podoba najbardziej ale i najdroższy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz.. może poczekaj, aż znowu na niebie pojawi się tylko połowiczny księżycowy rogalik i wtedy zagadaj to tego jednego co już kiedyś go z nieba podwędził.. w sumie skoro we dwójkę ukradli cały, to w pojedynkę udźwignie jego połowę !? =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj o tym nie pomyślałam, pomysł świetny ale obawaiam sie ze on mnie nawet nie wysłucha bo nie należę do jego wyznawców...
      Tak wiec chyba nici z tego.

      Usuń
    2. No to szantażem go. =p. Kota mu porwiemy albo coś..

      Usuń
  4. W końcu Stokrocia to przecież twoja krew ;-) Emilka na bank odziedziczyła po mnie miłość do długiego spania, za co jestem jej ogromnie wdzięczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stokrocia zazwyczaj przesypia całe noce, dzis np od 22 do 7, ale takie akcje w nocy to jakieś dziwne zjawisko;)
      Oby to jednorazowe było;)

      Usuń
  5. O właśnie! Błażejek dziś obudził się o 1:15 i w najlepsze bawił się do 2:40...
    Niestety często tak ma ale w godzinach 3-4.
    Reszta spała normalnie.

    Odsypiania życzę :-)

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, wpływ księżyca.
    też nie mogę spać. W nocy. W dzień umiem się zdrzemnąć.
    Mam kołatania serca czy cos w tym rodzaju jak jest pełnia. Cisnienie mi skacze w górę, serce bije szybciej niż normalnie i za nic nie mogę się rozluźnić. Nie zasnę nawet do 3-4 w nocy.

    Nie wiem czy na małe dzieci tez tak wpływa. chyba to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zasłaniać okna ;)
    Z mojego nie widać księżyca, ale może to też ta sama przyczyna, że czasem za nic nie można zasnąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasłonięte, ale jakies tam pojedyncze promyki docieraja i tak;(

      Usuń