niedziela, 15 września 2019

Codziennik

W wielkim skrócie:

W minionym tygodniu odbyło się zebranie.
To będzie trudny rok na pewno, z wielu względów. 
Z tego co zobaczyłam, albo raczej przeczytałam na grupie klasowej bardzo coraz bardziej się utwierdzam w słuszności swojej decyzji.
Wierzcie albo nie, ale dawno nie czułam się tak wolna i niezależna.
Jedyna w klasie na razie, ale jestem przekonana, że w następnych latach ktoś dołączy.

U Zuchów też zebranie było i trudne decyzje niestety jest ryzyko, że gromada zostanie rozwiązana.
Oby nie.

Młodsza znowu chora:( 
Wyniki badań dosyć niepokojące, czekamy jeszcze na IGG i posiew, ale antybiotyk już podano. 
Zawodowo lepiej nie mówić. 
To nie mówię.
Grzyby w końcu są i u nas. Dziś Asterix i moja mama uzbierali całkiem pokaźny koszyczek, a ja z dziewczynkami zrobiłyśmy parę fajnych jesiennych ujęć, czyli każdemu wedle potrzeb;-P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz