sobota, 26 maja 2018







JESTEŚ MAMĄ

W dniu Twoich urodzin kochana córeczko
niech ptaki śpiewają, niech świeci słoneczko.
Radości Ci życzę i szczęścia wszelkiego.
I niechaj Cię nigdy nie spotka nic złego.

Kochana Mamusiu! Tak myślę, że przecież
ten dzień był dla Ciebie jedyny na świecie.
Na ręce mnie wzięłaś, ze szczęścia płakałaś.
I nigdy już potem spokojnie nie spałaś.

Moje nowe życie -To Twoje nowe życie.
Jesteś Mamą!
Moje urodziny -To Twoje urodziny.
Jesteś Mamą!
Moje pierwsze kroki - To Twoje pierwsze kroki
Jesteś Mamą!
Moje wielkie święto - To Twoje wielkie święto.
Jesteś Mamą!

Więc życzę Ci Mamo spokoju i słońca.
Dni wolnych od trudu. Wakacji bez końca.
I marzeń spełnionych,  przyjaciół bez liku.
I pięknych, dla Ciebie pisanych wierszyków.
Chcę, żebyś codziennie budziła się rano
z wesołym uśmiechem.
Bo kocham Cię Mamo! I nie wiem cóż mogę
powiedzieć Ci więcej
Dziękuję Ci Mamo.
Całuję Twe ręce.




słowa:
Elżbieta Buczyńska
muzyka:
Jarosław Piątkowski

1 komentarz: