poniedziałek, 20 marca 2017

Rodzina

Starsza została na noc u kuzynki.
-A  co ci się najbardziej podobało u cioci?
-Najbardziej to mi się podobało, że jedliśmy słodycze i oglądaliśmy bajki.
-A coś jeszcze?
-No, że przy kąpieli się mogłam barwić taką fajną pacynką.
-Acha. A co ci się najbardziej nie podobało?
-Nie podobało mi się jak wujek zabrał takie karty od Ali i Ala  nimi od niego dostała, bo powiedział że była niegrzeczna, ale ona naprawdę była grzeczna.
-A powiedziałaś wujkowi, że nie można bić nikogo?
-Nie. Bałam się. I na Przemka też krzyczał. I Przemek też dostał.
-Kochanie nie musisz się bać. Nikt cie nie uderzy, wujek na pewno cie nie uderzy.
-A skąd wiesz?
-Bo jestem twoją mamą i nie pozwolę nikomu cie uderzyć.


Wierzcie mi oni nie widzą w tym żadnego problemu. Tak się po prostu wychowuje dzieci i już.
Nie wtrącaj się, masz swoje to sobie wychowuj jak chcesz.
A w niedziele rano do kościółka biegiem całą rodziną....